Subject: FW: Rätsepa, 65303:001:0044 Rae vald, Patika
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 17 Jan 2025 12:27:04 +0200

Tere.

Palun mulle täitmiseks, uus töö.

Tervitades

Merike

From: Kaidi Tamm <[email-masked]>
Sent: Friday, January 17, 2025 12:15 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: Rätsepa, 65303:001:0044 Rae vald, Patika

Tere!

Sooviks teada Rae vallas, Patikal meie kinnistule 65303:001:0044 (avalikult 
teelt) mahasõidu võimaluste planeerimise kohta. Hetkel on 2 varianti 
avalikult teelt ligipääsuga: Jüri-Vaida tee ja Kautjala tee.

Milline oleks teie nägemus?

Parimat,

Kaidi Tamm

Smartbroker Oü

  _____

 <tel:%2B372%205847%200585> +372 5569 3771

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.smartbroker.ee/> www.smartbroker.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.